» Strax stallfix

Då bär det strax av till stallet för att ta in hästen och förbereda lite inför den korta resan till osteopaten. Börjar bli lite nervös nu faktiskt då jag är rädd att det ska vara något stort fel med honom. Men jag försöker tänka positivt och tänka att är det något så hjälper osteopaten mig :)
 
Funderar på vilka ben det är bäst att ha benskydd på i transporten? För jag orkar nog inte ta på alla fyra då det är en så pass kort resa.. Men jag kommer väl ångra mig i sista sekund och ta på alla skydden ändå. Tänker att det ska ju ändå vara smidigt att ta ut honom ur transporten för att kunna visa honom snabbt och inte stå och flänga med transportskydden. Men det märker vi väl sedan hur jag gör haha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback