» Snö

Åh vad jag hoppas på att det kommer mer snö! Jag är en riktig snöperson, dock inte riktigt ett stort fan av kyla men snö är så underbart. Den gör allt ljust, det är mysigt, man kan tolka (åka pulka bakom häst). Och massvis av andra roliga grejer! Blev så lycklig när jag såg att det snöade idag, för snö är awesome! Men vill ha mer. Hej jag är kräsen haha!
 
Mitt ridpass igår förresten bestod av att rida runt travbanan i trav några varv, med inslag av skritt för att vila och pusta ut lite. Blev inte så länge som jag red då det skulle vara ett kort intensivt konditionspass med trav. Duktiga häst! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra imorgon.. Allt beror på vad jag orkar, kanske en uteritt? Vi får se, vi får se. Måste ta nya bilder snart, blir så tråkigt att ladda upp bilder som jag vet jag redan laddat upp, jag tänker ju på det iallafall även om inte de som "läser" mina inlägg gör haha. Får väl ta med mig kameran till stallet någon dag, så jobbigt är det faktiskt inte att trycka av lite bilder. :) Det kan till och med nog jag lösa haha.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback