» Lite vill ha grejer...

Redan börjat titta på utställningslistan för EuroHorse, gått in på lite hemsidor som verkar lovande och tittat runt, lite få grejer har ögonen fastnat för, vi får se om jag kommer hem med något av dessa saker om de säljer de såklart.
 
Lite från Charlies Häst & Hund
 
En Kingsland lädergrimma
San Miguel schabrak HV Polo
Jag är ingen rosa person, men detta finmaskiga hönätet från Impulz by Global var ju döfräckt!
 
 
Scapa Sport grimma.
 
Ja listan kan göras lång och tråkig, så detta var bara ett FÅTAL saker jag tittade på, jag räknade nu ihop på ett ungefär hur många som kommer att ställa ut under dagarna och fick talet till hela 211 stycken! Sjukt.. Men så sjukt roligt och jag längtar. Bästa grejen på året måste jag säga, efter denna mässan kommer jag nog inte behöva köpa saker förrän nästa år igen haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback