» Glada besked

Helt glömt av att skriva vad jag fick för besked hos osteopaten i onsdags! Han var tydligen bättre och svarar bra på behandlingen!! Gött mos säger jag bara. Han kommer ju inte vara återställd på ett tag dock och kommer inte kunna rida än, men ändå! Han tror att om någon månad så kan jag rida han lite mer normalt. Nu ska jag till onsdag nästa vecka promenera, sedan blir det att vila tills onsdagen därpå, dock fortsatt behandling. Sedan onsdagen efter det, alltså om två veckor ungefär, så kan jag börja skritta! Happyface! Sedan blir det återbesök någon gång i slutet av februari mest troligt och ska nog ha med mig sadel då, antar att det betyder att jag ska rida då med för att visa hur han går...?
 
Så det går framåt för min del, och definitivt för Ljúfurs del. Blir att bita ihop dessa veckorna tills jag kan sitta på min fina hästs rygg igen, men det ska jag nog klara. Måste bara tänka bort ridabstinensen lite haha.
 
Vad då hårfager???
 
Imorgon blir det upp tidigt då jag har morgonfodringen i stallet, får väl ta med mig lite mat då jag ska stanna ett tag för vi ska försöka flytta upp hästarna till skogen äntligen! Längtat lite efter det då jag känner att hagen de går i nu förtjänar att vila och våra hästar förtjänar att få gå i skogen och vara riktiga islandshästar hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback