» Det vankas EuroHorse

Den 26 februari fram till den 2 mars så är det shopping på min "to do lista". Ska spara pengar och bara gå där inne och njuta av att handla allt jag kan ;)
 
Något jag verkligen behöver är tyglar. Ska även titta efter ett snyggt träns utan käkrem! Gärna med lite bling på. Blir väl en eller två grimmor också, skulle inte förvåna mig.
 
Dock har jag inte än biljetter för själva showen.. Men det finns biljetter kvar för vissa dagar så det kanske blir en trots allt, jag hoppas på detta då det nu blivit som en liten Julia-tradition att gå på horse show! :)
 
Vi får se, men jag är taggad redan nu, därav detta helt onödiga inlägg om det. Försöker fundera ut en liten inköpslista över saker jag faktiskt behöver och är billiga just på EuroHorse (mässan).
 
logo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback