» Årets första inlägg!

Årets första inlägg nu då.. Tog ett tag med here i am! Med nya bloggkrafter och kan ta tag i detta på riktigt och göra det till något seriöst. Nästa inlägg vet jag redan vad det kommer bli. Undrar ni nu? Men då får ni vänta en liten stund!
 
Ljúfurs vila är nu över och ska nu börja sätta igång honom, blir mest konditionsövningar men även övningar för mig att vara lätt i handen då han fortfarande är rätt stum så att säga. Jag red idag och det blev bettlöst (inte hackamore utan ett bettlöst träns!) och kände då att han även där var rätt stum i mina hjälper, så nu fick jag det mer bekräftat att det inte är tänderna, eftersom jag kollar de regelbundet också. Får börja med mina stretchövningar igen efter och innan varje träningspass, lite yoga och även markarbeten. Så ska det nog bli bra till slut hoppas jag!
 
Nu i veckan har jag inga större ridplaner mer än att köra på och ser vad som jag känner för den dagen och så blir det mer planerad ridning de kommande veckorna istället.
 
Hoppas ni haft en bra jul och ett bra start på det nya året!
 
Foto av Frida Westergren.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback