» Snart kommer han hem!

Snart så, snart kommer mitt fina troll få komma hem till en fluffig, rengjord box! Saknar honom så jag håller på att trilla av stolen, men åh min fina häst. Att han kämpar på så bra som han gör är bara så jäkla grymt bra!! Vet inte riktigt vilken dag vi ska hämta honom dock, om det är imorgon eller tisdag... Men snart iallafall, bara han är bra. Annars får han inte komma hem tyvärr för min del.
 
Så nu väntar fem veckors boxvila för snuttekillen och en massa, massa gos och kärlek från mig! Köpte iallafall en bindhängare och ett hönät. Hööks hade ingen hake eller vad man nu kan kalla det, då hittade en i stallet som jag snattade för ingen använde den ändå. Och de hade bara ett finmaskigt hönät, så får kolla Börjes någon dag efter ett där. Men nu är det köpt, ska bara borra upp det vid boxen på en bra plats.
 
Är man överdrivet beskyddande om man sprayar desinfektionsmedel lite här och där på boxen? För det gjorde jag idag... Pinsamt!!! Men han har ändå varit på sjukan och har ett sår på magen, så då förtjänar han lite rent.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback