» Horse Show/EuroHorse - DONE

Dagen hos EuroHorse och Horse Show är nu över, Horse Show är över för i år och EuroHorse är kanske över också, beroende om jag inte åker tillbaka imorgon om det är något jag missat haha! Vi får se, men dagens skörd var inte dålig heller, visst jag köpte inte 100 saker men tre bra saker. Och hittade två saker jag verkligen letade efter så tummen upp för det! Bilder på det kommer imorgon, lite sent nu måste jag säga, och mina ben och hjärna är helt slut.
 
Gratisprover blev det också, sammanlagt 17 gratissaker blev det. Vissa små andra större. Kunde hittat mer men det började bli tungt efter ett tag så struntade i det.
 
Förra årets kap, Back on Track benlindor för 99kr. I år blev det annat, men som sagt, ingen bild på detta så fick bli en från arkivet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback