» Göteborg Horse Show

Imorgon är det första dagen av GHS (Gothenburg Horse Show) och det är alltså endast tre dagar kvar tills jag ska dit och shoppa och titta på fina hästar. Längtar så jag spricker och försöker redan nu fundera ut hur mycket jag ska spendera där så det inte blir för mycket pengar som springer iväg så att säga.. Men ett måste är att leta efter en ny lädergrimma med bling, samt ett träns med bling men ingen käkrem. För många remmar för allt bara så jobbigt i längden, vill bara kunna slänga på tränset och spänna max två remmar och sedan så är vi redo för ett pass. Ska se om det blir det årliga hästgodiset också, beror på hur mycket jag har kvar sen förra året.
 
Det är väl det jag ska titta efter som är viktigt för mig just nu, grimma och träns. Sedan blir det väl massa andra småsaker man hittar där, man måste ju passa på att köpa för mässpris! Schabrak behöver jag inte iallafall, om jag nu då inte hittar världens snyggaste.
 
Men taggad är jag, och gratisprover kommer det bli därifrån, tävlingar kommer jag vara med i och ja allt som finns som är gratis hihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback