» Fin box varje dag, två gånger om

Som jag nämnde i inlägget innan detta så mockar jag boxen varje gång jag är i stallet. Detta gör jag eftersom han dricker väldigt mycket och då kissar han också väldigt mycket. Det är väl mest kisset jag är mest orolig över eftersom han gärna ligger ner i boxen och sover på nätterna. Då fluffar jag till boxen samtidigt och gör den sovvänlig och det tror jag han uppskattar för den blir väldigt mjuk och skön.
 
 
Har en liten funderar och tror jag måste ringa och fråga Helsingborgs djursjukhus om råd om detta.. Eftersom jag använder halmströpellets, och när jag lägger in nytt så äter han gärna detta som om det vore det sista som finns haha. Och nu när han inte har något att göra och om jag då lägger in nya pellets så kanske han äter upp allt. Och det vore väl inte så bra..? Får ringa och fråga dem när det är aktuellt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback