» Dagen efter

Vaknade för inte så längesedan efter att ha somnat om när min telefon vibrerade vid 4:25 snåret i morse. Det var min mamma som skrev att de hade ringt pappa vid 3:45 för att berätta hur det hade gått. Tarmen hade varit vriden ett helt varv så det måste ha varit i sista sekund som de opererade! Vilket känns jätteläskigt, tänk om jag inte åkt ner den tiden jag åkte ner? Tänk om vi hade väntat med att åka ner? Allt hade nog slutat så mycket värre än vad det nu gjorde. Min fina häst hade nog inte klarat sig... 

Så nu ska Ljúfur vara kvar där nere i kanske en vecka eller mer, och jag saknar honom redan! Sedan när han kommit hem blir det väl boxvila och promenader igen. Som tur var har jag sedan innan varit beredd på att inte kunna rida honom på ett par månader pga hans muskelskada. 

Så många fina människor har skrivit till mig på sms och på Facebook och det får mig att tänka mer positivt! Uppskattar varje litet ord.

Så nu väntar jag på att pappa ska ringa med besked från veterinären som skulle ringa nu på morgonen! Hoppas på jättebra besked!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback