» Tränat på trick

Då jag nyligen påbörjat två nya trick så passade jag på att ta lite kort under träningen för att visa vilka stora framsteg han gör under ett träningspass! 

Första tricket är typ som stretching, dock tog jag bara en bild på detta och syns inga större framsteg, men gjort detta två gånger innan och nu ställde han sig i 'positionen' nästan så direkt! 


Sedan har vi det andra nya tricket, som jag nästan tycker är roligast haha! Nämligen bergsgeten. Och på dessa bilder ser man framstegen. Korten tagna med få minuters mellanrum, kanske två minuter från första bilden till de andra.


Här hade han gått in riktigt mycket med bakbenen men det blev lite ostadigt för honom så han flyttade ena bakbenet precis när kortet knäpptes.
Men här fick jag det på bild! Grymma hästen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback