» Fortfarande ingen ridning

Japp, ni läste rätt.. Efter fyra veckor av att inte ridit min fina prins så kan jag fortfarande inte rida. Det finns en anledning till detta som jag inte kommer att ta upp här faktiskt. Ingenting som är farligt, han är inte sjuk och jag har definitivt inte tröttnat haha! 

Men jag hoppas på att snart kunna rida igen trots att jag nu arbetar hela månaden på rätt så obekväma tider vissa dagar (obekväma för en hästtjej). Men det löser sig och jag brukar kunna pussla ihop dagarna rätt bra annars! 

Men nu är jag sjukt trött och måste sova, har ingen bild på ipaden så det får helt enkelt bli ett bildlöst Inlägg denna gången, supertråkigt jag vet! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback