» Träning

Igår blev det inget bloggande då jag hade hållit igång hela dagen och var helt slut och somnade som en stock i sängen när jag kom hem på kvällen. Men jag red lektion igår iallafall för Frida Höglund och det gick superbra! Så nöjd med min fina häst och åh vad bra detta kommer bli. Nöjd, nöjd, nöjd kan jag uttrycka mig utan att känna att det känna dumt haha! 

Iallafall, idag fick han stretching av benen (alla fyra) och trava av sig i rundvolten. Lite halv-vila och imorgon vila! Detta då han gått så bra och så hårt de senaste dagarna, i förrigår en uteritt på två timmar, mest skritt dock, och igår lektion. Så nu förtjänar han lite vila för en dag och på lördag blir det en liten skogstur. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback