» Sjukt mycket bilder...

Nu har jag suttit och vridit och beskurit(?) en massa bilder och jag är inte klar än..! Har fortfarande en mapp kvar från gårdagen, alltså sista dagen på lag SM, kvar att fixa till. Så om kanske någon dag kommer bilderna börja komma ut på bloggen, än så länge finns de på min facebook :)
 
Och försöker komma på ett sätt att förminska videon från lagshowen som Team Vaengur gjorde, min kamera gjorde den lite stor då den filmar i HD, så kan inte ladda upp på facebook..
 
Men medan ni väntar på bilderna att komma ut här så kan ni ju titta in på IshestNews och läsa om lag SM och se ett par bilder där, jag skrev det rätt sent på kvällen samma dag som jag kom hem (alltså igår) och ville då lägga in en rolig mening mitt i, men det märker ni om ni är uppmärksamma :)
 
Och idag fick jag äntligen rida min häst, som jag längtat under hela helgen, sett massa hästar och folk som tävlar och rider och nu blev jag sjukt sugen på att tävla. men jag måste bita i det sura äpplet ett tag till och vänta lite...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback