» Äntligen klart!

Sådärja, årets boxskrubbning är nu till dess ände, blev finfint måste jag ju själv få säga.

Innan
Efter

Innan
Efter

Innan detta så hade jag och Ljúfur en härlig uteritt tillsammans, mestadels skritt. Men ändå en galopp, trav och tölt. Med hans klirrsko så att säga, ena är lite lös haha! Men som tur var ska han skos på tisdag så då är det okej. 

Det nya schabraket invigdes idag också! Köpt från Hööks.


Stina
31 Augusti, 2014 - 21:55

Va fint! Ska du tävla på vaengur?? Den 13?????

Svar: Hej! Visst blev det :)
Jag hade mina funderingar på detta innan men har inte bestämt mig, lutar åt att inte göra det (lite ovärt att köpa licens för en tävling) ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback