» Planering.

Ska försöka lägga upp en planering för veckan nu, måndag till söndag, något jag aldrig gjort innan men som jag vill försöka mig på då det är lätt att jag inte kommer på någonting att göra med Ljúfur.
 
Måndag: Longering i rundvolten.
Tisdag: Promenad i skog
Onsdag: Markarbete i paddock
Torsdag: Trickträning
Fredag: Löslongering med bommar att springa över
Lördag: Vila
Söndag: Promenad
 
Då återstår att se om jag följer denna planering eller om något ändras eller flyttas till en annan dag osv. Men det märker vi! :)
 


malin
15 April, 2014 - 11:55 / BLOGG: http://malinsjolander.se

mår han bättre nu? :)

Svar: Han mår bättre :) dock är det väl muskler och annat inuti som måste läkas men jag får rida i slutet av april! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback