» Hatid frá Gunnarsholti



Frida
01 April, 2014 - 16:38

Haha där är ju jag haha vad fina bilder du har tagit på mig och hatid och såklart på alla andra, det är första gången jag är inne på din blogg och den verkar vara jättebra efter det jag har läst.
Var du också med och tävlade?
Vi kanske träffar på varandra på nästa tävling hade varit kul att se dig rida :) Mvh// Frida Lindholm

Svar: Tack ska du ha! Ni var jättefina på banan! :)
Nej jag var bara med och tittade nu och kommer inte tävla förrän sent i höst med mycket tur annars nästa år :) min häst har genomgått bukoperation efter kolik som blev tarmvred så måste nu jobba upp allt med honom igen! :)
Men om du tävlar nästa år när jag tävlar så kommer du se oss rida ;)
Julia
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback