» Tidig morgon

Imorgon blir det en tidig och lång morgon i stallet då jag ska morgonfodra hästarna samt lunchfodra, men som tur var har jag saker att göra mellan timmarna så jag ska nog hållas igång. Saker som ska göras är till exempel rida, mocka, bära ner 10 stycken halmströpelletssäckar (20 kg styck om jag inte har fel) från lilla stallet ner till stora stallet, från stora stallet till nedre delen av stora stallet där vi har lite av ett förråd ;) så jag hålls nog sysselsatt! 

Red idag iallafall, blev 'tvingad' med på en superhärlig, kort, blöt ritt runt rundan vi kallar fåret-rundan. Hästen skötte sig utmärkt, vi har tre stycken och jag red med bettlöst, även nu fick jag kontrollerad galopp!!! Och kontrollerad trav ;) 

Nej, nu måste jag sova! Titanic höll mig uppe för länge, den filmen alltså.. Den får mig till tårar varje gång jag ser den. Sjukt irriterande men en sjukt bra film! Trots åldern på den hehe.

En liten Samba fick pryda inlägget denna gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback