» Inhandlat från Ullared

Var ju i Ullared igår, handlade faktiskt inte för mycket grejer! Det brukar annars bli så himla onödiga saker men nu blev det nödvändiga och vissa glömda att köpa.. Som ett cooling täcke från Jacson för 199kr. Det hade jag ju velat ha! Samt ett vinrött regntäcke för samma pris har jag för mig.. Det blir nästa vända att jag köper dem.
 
Men det blev ju iallafall lädertvättlappar, tävlingsstrumpor två pack, reflexbrösta, ridstrumpor samt en 200 meters tråd. Tråden kommer jag ha till tävlingar, och ja jag är medveten om att 200 meter är sjukt långt men kanske jag behöver den någon annan gång! Byta tävlingstråd eller liknande, och då behöver jag ju inte köpa för då har jag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback