» Imorgon - tävling.

Imorgon är det dags för tävling! Är sjukt taggad, tror dock inte att Ljúfur känner detsamma haha (se video).
 
Nu har dem tyvärr ändrat tidsschemat en hel del och allt sprack för mig men jaja! Haha sånt händer väl och jag får göra det bästa av sisuationen helt enkelt. Nu blir det V3 först, men jag är fortfarande i sista heatet, sedan sladdpaus, sedan T8 där jag fortfarande är i första heatet (det sög...) så alltså ingen gren mellan och jag är inte först i första grenen och sist i min andra.. Tyvärr, men sådant händer och som sagt, jag kör så det ryker ändå! Max 4 starter så min plan är att satsa på A-final i bägge grenar, tror inte att det blir som jag hoppas på men jag får väl testa.
 
Jag själv är iallafall jättetaggad och ska rida en kort lektion idag för att välja tempot för T8. I V3 kommer jag bara köra på! :) Jag går inte in först i någon av mina heat vilket kan kännas bra för lite dragkraft framför kan jag behöva iallafall för att få igång motoriken på hästen.
 
 
 
Jag kommer att uppdatera under hela dagen imorgon (när jag har tid såklart) och även kanske lite idag över hur jag förbereder mina grejer, det är mest för mig att se i framtiden ifall något har förändrats.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback