» Galen i shopping!!

Jag är något av en shopping-freak! Men inte saker till mig själv (visst det också) men mestadels hästsaker. Jag äger så sjukt mycket hästsaker att jag verkligen behöver bli av med en hel del! Har mängder av hinkar, mängder av täcken och för att inte tala om grimmor.. En till varje årstid var det ja haha! Nej men listan kan bli lång.
 
Var ju på Ullared för några dagar sedan och sa i det inlägget att jag ångrade mig att jag inte köpte två speciella täcken.. Så det lär bli en trip ner dit snart igen bara för att köpa dem! Sån är jag, ibland tänker jag för mycket på att jag har ju täcken och blablabla, men just ett cooling täcke och ett regntäcke har jag inte. (Regntäcke har jag fast dock för stort).
Och nu är jag på det igen, sitter och bläddrar genom Hööks hemsida för att se om de fått in något nytt och snyggt eller om det är något jag missat. Och det är något jag missat. OM det är haha! Transportskydd, superfina sådana. Visst jag har det med. Men vad fasen, ibland måste man uppdatera sig lite, som till bruna transportskydd.
 
Ramlade även på något som jag hade kunnat bära, ett bar stallkängor till vintern. I princip alla mina stallskor har hål i sig, tappat lite detaljer här och där och jag köper aldrig nya till mig. Bara nytt till hästen! :) Men dessa var faktiskt snygga och de hade jag lätt kunnat ha!
Ja jag gillar brunt. Det är liksom min och Ljúfurs färg. Det och vinrött! Supersnyggt!
 
Och nu har jag bläddrat mig igenom i princip hela sidan.. Och hamnade till slut, åter igen, på detta underbart fina täcke!! Vilket är vinrött och vinrött gillar vi!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback