» Bilder på G

Just nu i denna stund håller jag på att ladda in bilder från kameran som jag tog igår under några av finalerna på Vængur KM öppen klass. Vi kom precis innan T4 finalerna började så därifrån hann jag fota lite bilder.
 
Bilderna kommer att laddas upp lite då och då under dagen, beroende på hur många dem är. Hoppas iallafall på massa fina bilder på fina ekipage! Annars har jag inte så värst mycket mer att säga just nu mer än att efter att mina bilder laddats in och jag rensat lite så ska jag till stallet för en liten uteritt med Ljúfur, han har nu fått stå ute i två nätter och han är nog lycklig.
 
En liten My Little Pony från förra årets Lag SM uttagning :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback