» Trea i T5 plus förkylning på det!

Ja nu har jag tid att skriva ett litet och kort inlägg om gårdagens tävling. Kan beskriva dagen med korta ord så som; blöt, kall, rolig, blåsig och kall igen. 
Ja det regnade alltså, plus att det var väldigt kallt på det också! 

Min första gren var T5 där jag kom trea! Prisutdelningen var direkt efter så alltså ingen final på det. Vann mig inte bara en rosett utan även ett par ridvantar. Passade väldigt bra den dagen då jag glömde mina egna hemma!! 

I V5 kom jag inte till final tyvärr, kom under strecket nästan precis så det var lite surt, och ingen ville stryka sig (jag tittade regelbundet). Men en rosett och ett par vantar åkte jag hem med iallafall och är nöjd med vår prestation även om det hade kunnat regna och blåsa mindre samt vara mindre kallt så man kunde stå stilla utan att skaka röven av sig haha. 



olivia
08 Oktober, 2013 - 23:28

SÅg dig på tävlingen i lördags! Älskar din blogg :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback