» Dem är mina!

Glömde nämna! Att jag shoppat lite, igen.. Jag är crazy i shopping så det är sjukt! Men två saker var iallafall välbehövda, eventuellt alla tre.
 
Först så var jag häromdan på Hööks i Kållered och där fick jag välja mellan skor till mig och regntäcke till Ljúfur (jag gjorde så jag själv fick välja annars hade det gått på way för mycket pengar!). Det blev skorna! De jag ville ha innan, varma vinterskor. Plus en reflexväst (en sån som är på bilden nedan fast en vanlig hederlig gul).
Skorna är sjukt härliga och varma och förhoppningsvis tåliga mot slask och äckelpäckel.. Men det återstår att se, använde dem för första gången idag och jag frös överallt förutom fötterna, så det måste vara ett bra tecken! Fast i och för sig så hade jag två par strumpor också, ett par vanliga och sedan dessa:
 

Denna fast vanlig gul som sagt. :) Perfekt nu när det är älgjakt då man måste synas, och även nu när mörkret börjar komma tidigare och tidigare.
 
Sedan idag blev det en snabb visit till Börjes i Kungsbacka, detta då jag var tvungen att köpa ett nytt hönät då det jag har, har så sjukt stora hål så allt bara ramlar ut.
Så det blev ett sådant här. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback