» Tiden försvann

Fastnade i att läsa Tennisryttarna's blogg så glömde helt av tiden.. Kände att jag skulle ägna mig lite tid åt att läsa andras bloggar och tydligen ägnade jag all min tid åt just en blogg.. Så det blir väl fler imorgon! En bra blogg, just saying! Jag fastnade ju ;)
 
Nej, men på tal om någonting helt annat här på kvällskvisten. Nu äntligen känner jag att min häst börjar släppa mer, dock tar han fortfarande gärna bettet vid snabbare tempo än skritt då och då men idag var det bättre. Det är så sjukt svårt att förklara vad han faktiskt gör när han "tar bettet" för han tar det inte riktigt så som en häst kan ta ett bett, det är mer.. Jag vet inte! Jag vet faktiskt inte.. Man måste nästan rida honom och känna det själv för att man ska förstå min frustration med det hela. Jag byter ofta bett, rider ibland med bettlöst träns, tränar från marken ofta och har aldrig varit hård i handen. Så jag vet inte var detta kommer ifrån, faktiskt! Det hela gör mig lite lätt ledsen att jag inte kan få bukt på det själv. Hade verkligen velat ha mer hjälp av fler som kan testa honom och se vad fasen det kan vara! Tänderna har jag redan kollat, dem kollar vi regelbundet så det kan ju inte vara det?
 
Någon duktig som känner sig manad att testa? Haha! :) Desperat tjej här, vill iallafall ha kommit framåt innan hans vila, annars blir det ingen vila än! :O
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback