» Thermo Master Regntäcke

Nu har Ljuffen fått sig ett nytt, fint regntäcke att ha när det är blaskigt ute. Vinrött såklart då det passar honom bäst! Nu har han nog allt en häst kan ha i princip, det enda som saknas nu är en ny lädergrimma, men den tar vi nästa år haha!
 
Köptes på Hööks.
Hittade en jättefin grimma när jag var på Hööks förut och köpte täcket, jag är en "bling-tjej" så den hade passat oss perfekt (mig och Ljúfur alltså). Men det finns säkert andra när jag har råd som jag kan köpa som har ungefär lika mycket bling, för om man har för mycket bling kan det bli osnyggt.


Samanta
21 November, 2013 - 18:27 / BLOGG: http://samantas.blogg.se

Vart har du köpt täcket? Vill gärna se det på honom. Har också en fux, så kan man tjuvkika lite hur det passar med färgerna.

Svar: Hööks! 599kr :) kan ta kort imorgon och lägga ut bild! Tycker fuxar och vinrött passar perfekt ihop! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback