» Ja, jag köpte den.



Överdrivet snygg grimma måste jag säga! Så värt pengarna, endast 49:- för denna grimma! 79:- för grimman och ett svart vanligt grimskaft. Passade perfekt på Ljúfur och älskar färgerna!
 
Imorgon blir det Ullared och jag kommer säkert hitta grimmor så det står härliga till.. De som känner till mitt grimberoende skrattar bara åt mig, men jag kan verkligen inte hjälpa det! Det är faktiskt kul att ha olika grimmor i olika färger och material.. :) Kul att matcha och allt sådant.
 
 
Här har ni då en bild på min hästs panna. han har alltså två virvlar i pannan vilket gör det så mycket lättare för mig att veta att det är min lilla plupp (hade jag vetat annars också men iallafall)! Kännetecken är bra att ha på sin häst ifall att något händer (peppar peppar) eller ifall någon i stallet inte kan se skillnad mellan två hästar osv. Han har även en större virvel på halsen nära ganaschen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback