» Grimgalen!

Efter dagar av att inte blogga så kände jag att det nu är dags! Nu får jag börja på riktigt med att blogga.. Skriva bättre, skriva inlägg som är värda att läsa och så vidare. Men så börjar jag nu med ett inlägg som inte är så jätte läsvärt men det skiter jag i!
 
Kom på mig själv att sitta och titta på Hööks hemsida (ännu en gång) och titta på grimmor. Jag och grimmor alltså! Jag har säkert 6-7 stycken grimmor och jag vill bara ha fler... Men har faktiskt hittat en snygg på Hööks (bild nedan) och jag hade lätt velat köpa den, plus att den inte var dyr!
 
Och nu hittade jag fler... Vad är det för fel på mig och grimmor?! Men ja, ja.. Vissa köper säkert schabrak så det räcker och blir över och jag köper grimmor. Big deal haha! :) Har även en tomtegrimma som han har vid juletider, samt en liten tomtegrimma med bling. Han har allt :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback