» Åka iväg

Åh vilket sug jag fick på att åka iväg på äventyr med Ljúfur! Men ett problem bara.. Jag vet inte var!? Fick bara tanken nu, out of the blue. Problem problem när man inte vet vart man ska åka ens om man nu vill åka iväg. Rida ridhus år väl aldrig fel? Rida bana? Finns ju egentligen massvis av saker man kan hitta på! 

Ljúfur ska strax ställas av för vintern ett tag, inte bestämt mig för hur länge, innan ska jag försöka jobba igenom vårat problem som ännu inte är löst. Ska även försöka få tillbaka lite kondition så blir det lättare att få igång den sen. 
Kanske man ska åka iväg och träna i vatten med honom på ett sådant ställe som har träning för hästar? Det hade varit intressant och se hur han reagerade på det. Han gillar ju att bada, han gillar vatten, annars är han mesig också men det brukar oftast lösa sig. Blir att ta mig en funderare på detta! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback