» Nystart!

Nu måste jag köra igång här på riktigt! Vad som hänt när jag inte varit online? Det skiter vi i och kör på nuet istället. Det har ändå varit isigt och sådant så har inte kunnat träna, träna på riktigt ännu. Men nu så!!
 
Jag och mitt Lag-SM lag ska arrangera en liten islandshästtävling den 7 april i år. Och till den har vi redan fått finfina sponsorer som sponsrar med priser.
 
Dessa tre har vi fått in än så länge, vi hoppas på minst en till iallafall!
Ettan, tvåan och trean kommer även att få rosetter, och även ett pris!
 
Vi kommer att ha försäljning av fika, lotteri eventuellt och kanske någonting mer dyker upp för de lite mindre.
 
Vi hoppas verkligen på en fullspäckad dag med flera tävlande som tycker att det är roligt att vara med på tävlingen! Domarna vi har är lokaldomare och är vana att döma tävlingar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback