» Oh so off...

Nu har jag varit väldigt, väldigt off nu igen! Haft så mycket att göra.. Lag Sm uttagning, jobb, leta jobb och annat smått och gott. Lag Sm uttagningen hur den gick? På våran uttagning kom vi på andra plats, jag kom på första plats med min markarbetsshow! :)
 
Och nu har vi fått reda på om vi ska till Lag Sm eller inte, och det ska vi defenitivt! Happyface för oss! :) Dock kom inte det andra laget som är i våran förening med, men man vet aldrig om något lag hoppar av, vi är fortfarande positiva :)
 
Ja vad mer... Min häst har kommit ut på bete, nu är han tjock och lycklig. Dock får han inte bli för tjock så han kommer att få gå in lite då och då för att vila magen från allt gräsätande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback