» Vill ha...

Sitter och tittar igenom Hööks hemsida lite, och har kommit över några grejer som jag verkligen vill ha.. Och dem är på REA! Åh, min härliga, underbara rea.
 
Denna stickade tröja ser bara otroligt mysig och varm ut, 449kr 224kr
Ett finfint vinrött schabrak från Vantage Gold Medal, 279kr  139kr
 
Sedan gick jag även in på Horze för dem har så grymt fina saker dem med! Hittade lite roliga grejer faktiskt, som alltid när jag går in på den sidan haha.
En gelpad, 299kr
En tävlingsväska där man kan ha ryktsaker i, 299kr


Nej nu ska jag inte sitta och göra mig pank på internet.. Men snygga grejer eller hur?! Paden är dock något måste för mig, då kan man rida utan schabrak som jag annars har hela tiden, och även bra att ha den under sadeln om man har schabrak för att hindra sadeln från att glida. Och väskan, visst den är väldigt bra att ha men kan nog hitta en utan att behöva skicka efter på internet. Vi har ju några hästbutiker här i närheten av var jag bor iallafall. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback