» Ny bloggdesign på G

Nu försöker jag pilla med en liten bloggdesign, dock har jag inte gjort den själv utan den är från en gratissida... Men ska fixa så att bilden på headern är personlig och lite sånt, blev så trött på rosa. Någon gång kommer jag att ha en mycket mer personlig bloggdesign som inte är lånad från en gratissida, det är så tråkigt eftersom i princip alla har samma.. Vi får se när den jag håller på med nu dyker upp, om den nu ens hinner det innan jag hittat en mer personlig till mig själv som jag antingen gör eller någon annan! We'll see ;)
 
Idag funderar jag på om det ska bli vila för hästen eller om jag ska ner och träna idag, vi märker det lite senare idag, det är ju trots allt fortfarande förmiddag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback