» Ligg ner hästen!

Jag håller på att träna min häst att lägga sig ner, han är så grymt envis så det går ju långsamt men säkert, halvsäkert, framåt. Han är väldigt hoppig av sig när man väl börjar "trycka ner honom". Det är ok att buga säger han men att lägga sig ner bara sådär är väl lite njaa, inte direkt så roligt kanske haha! Men det ska gå, jag ger inte upp :)
 
Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, har varit lite off då jag haft mycket att göra, men ska försöka hinna med något blogginlägg om dagen om det finns något intressant att skriva om just den dagen.
 
Ska rida idag, så det kanske händer något intressant under dagens ridning? Ska skritta ut på en 50 minuters tur med en i stallet vars häst har varit på boxvila efter att ha fått en spik i hoven och varit på Ale kliniken i en vecka och sedan varit hemma med gips länge och bara fått vara i boxen men nu får röra på sig. Andas Julia. Lång mening haha! Nej men, hon mår bra nu och får börja skritta igång henne lite lätt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback