» Det gick ju bra!

Gårdagens trickträning gick bättre än väntat måste jag säga, Samba bugade helt för första gången ever, rumpan upp i vädret, huvudet mellan benen och genom att stå på knä! Sofi lyckades bra med sin lilla hest ;)

Idag blir det uteritt för Ljúfurs del, jag har åter igen börjat med varierad ridning så han inte ska tröttna så snabbt på mig. Och även för att vi ska hitta det mest effektiva sätt att bli av med den runda magen på och för att hitta konditionen igen.

Jag är sjukt sugen på att köpa någonting nytt i hästväg, men jag vet verkligen inte vad. Ett schabrak kanske, ett bett eller något annat kul, jag vet inte. Får försöka hitta något roligt i någon butik!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback