» Bloggtorka

Har haft bloggtorka nu under några dagar, finns inget speciellt att blogga om för mig haha! Träningen går som den går, ingen större förändring faktiskt men lite! 

Igår blev det lite longering i rundvolten med inriktning trav och resning i ryggen i trav. Gick riktigt bra och han släpper så sjukt lätt och bra i traven nu! Gött! :) 

Idag red inte jag utan min tränare red, vet inte hyrdes gick ännu då vi ringt om varandra och jag jobbade under dagen så har inte kunnat ringa henne under dagen tyvärr. Imorgon får jag nog veta hyr det gick iallafall och det ska bli intressant! :) 
Tog in honom iallafall och gav honom lite kärlek och mat. Då blev han lycklig en sån här onsdagskväll.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback