» Udda much?

Jag visste sedan innan att min häst är väldigt udda men nu har han tagit udda till en annan nivå kan man ju säga haha! Han står inne på nätterna då och då nu (vilket han inte alltid gillar haha) och då har han nu börjat med något dumt och skumt... Har jag något hängande på boxkroken så drar han in det i boxen. Inte att han äter på sakerna så de går sönder utan bara drar in dem i boxen så ligger de där nedgrävda.. Och andra saker ligger blött (se bild hahahaha!). Skumma häst men min skumma häst! :)

Jag vet inte om jag nämnde detta innan men nu på Vængur KM som är på lördag om en vecka så kommer jag ju vara med i T8 men nu även V3! Min tränare övertygade mig :) dock blir det ökad trav i slutet istället för ökad tölt! Då jag bara kommer tölta i grenen innan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback