» Over and out

Då är lag SM slut för min tid, mitt sista år var ju detta och har varit med två gånger. Och denna gången kom vi 9:a av 14! :) måste säga att det var ju inte dåligt från att ligga sist första dan och sedan kämpa oss upp till delad 9:e plats!

Har inte haft tid att skriva i bloggen sedan lag SM då jag var sjukt trött dagen efter, sedan på torsdagen åkte jag till Makky och stannade där till tisdagen. Och då kom jag hem sent på grund av en massa tågförseningar. Och sedan på onsdagen till idag har jag jobbat. Så nu är jag helt slut i kropp och huvud! Imorgon blir det morgonfodring i stallet som pricken över i:et. Men får iallafall sova två timmar extra.

På lag SM förresten så tävlade jag ju T5 första dagen. Kan säga att det gick som det gick helt enkelt. Den korta tälten var bra faktiskt! Mycket bättre än innan, men ökningarna blev väl inte så himla bra tyvärr.. Massvis av rollningar och kunde knappt köra ökad tölt men jag försökte och hade roligt ändå på banan :) min häst är en liten skruttfis ;)

På FS3 (markarbetsshowen) så kom jag 4:a! :D poäng till mig haha, trots musikstrul så kom jag 4:a. Musikstrulet var för att någon hade väl gått så att de dragit av en sladd någonstans så ljudet försvann. :( och under tiden som de försökte åtgärda detta så hann Ljúfur bli ännu mer rastlös i värmen än vad han redan var! Haha :) snuttefisen..

Ja där har ni det. En snabb genomgång på mina grenar på lag SM, kan skriva mer runt det någon annan dag kanske, bara för att jag själv ska kunna komma ihåg det (vilket jag nog kommer göra för att var bara så sjukt första kvällen/natten) haha! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback