» Who am I?

Det första inlägget på bloggen blir en liten information om vem som driver bloggen är. Jag heter då Julia, jag är född 1992 och har läst på linjen Djurvård på Burgårdens Utbildningscentrum, August Kobbs.
 
Jag håller på med islandshästar och verkligen njuter varje sekund som jag är med alla fyrbenta lurviga kamrater. Jag har en egen häst som heter Ljúfur, jag har tävlat honom ett x antal gånger och han är född år 2004. Han är fux och har en härligt lång man med glimten i ögat.
 
Nu tänker Jag inte tjata om helt onödiga saker längre, utan jag ville bara presentera mig lite snabbt som det första inlägget. Jag kommer skriva olika mycket per dag som går då man inte alltid har tid att sitta vid datorn och uggla. Men när jag väl skriver kommer det att bli ett långt och roligt inlägg med bilder. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback