» Vill ha!

Jag gillar verkligen att köpa hästsaker till mig och hästen, hästen har väl nästan allt en häst kan ha och jag har nästan allt en ryttare kan ha, dock behöver jag lite nya saker som t ex; hjälm, varma kläder till vintern, ridbyxor och sådant tråkigt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Känns som jag är lite shoppingberoende, men sånt får man ta när man verkligen gillar hästar och alla dess prylar. Och är man islandsmänniska så kan man inte strutta omkring med små tunna ridbyxor och någon jacka, det går ju inte! Overall ska det vara, en tjock och go sådan. Har en nu men den har jag har i några år så den börjar gå sönder allt mer och mer, och läcker in gör den också. Så behöver verkligen en ny.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback