» Träning på torsdag

Då blir det en 45 minuters genomkörare på torsdag kväll för mig och hästen! Måste träna så mycket vi bara kan nu inför lag sm som vi kommer att vara med i med mitt lag Team Vaengur (Amanda är med, med sitt lag Stall Gneisti). Vi är alla peppade till max i laget och tror att det kommer vara riktigt roligt även om det kanske inte går så bra så kommer det att vara en rolig upplevelse.
 
Tänkte också sätta mig ner snart i veckan och sy, hör och häpna för er som känner mig, Ljúfurs "täcke" om man kan säga det så, hans utstyrsel så att säga. Måste först köpa lite guldsaker ;) Det kommer bli en surprise över hur han kommer se ut, detta kommer att visas dagen efter showen eller samma dag fast kvällen, beroende på om jag orkar.
 
Lag sm kommer att vara datumen 10-12 augusti, så ni som är i Göteborgs området då och är intresserade, åk till Sävebanan/Galoppbana/Göteborg Horse Park och titta på de duktiga som rider!
 
Hur som helst, på torsdag, vad jag kommer träna där kommer att bli olika moment antar jag som alltid. Lösgörande, töltträning - ökad och långsamt och normalt tempo.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback