» BoxSkrubb

Idag fick det bli att skrubba boxen i stallet, tog ett antal timmar och jag hade ingen mat med mig heller, så jag var helt slut av hunger och tröttsamhet. Det är inte lätt att skrubba en box för hand, och jag är så himla noggrann så jag kunde inte låta bli att försöka få det så rent jag bara kunde!
 
Resultatet blev faktiskt väldigt bra måste jag säga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har redan skrubbat utsidan av boxen sedan innan, så kände att det inte var någon idé att ta före och efter bilder på det då det inte hade synts någon större skillnad, i princip ingen så att säga haha :)
 
Bara så ni vet så tycker jag det är sjukt roligt att ta före och efter bilder, så ni kommer nog se en helt del av dessa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback