» Två hästar idag

Sådärja, då var dagen nästan förbi (okej inte riktigt än) och jag har hunnit med en del. Först åkte jag till Tuve och klippte en häst, sedan hem och hämtade hunden och drog till stallet. Mockade och la tre säckar stallpellets i blöt tills att efter jag ridit klart lägga ut de i boxen. Hämtade Ljuffe och red i cirka 30 minuter och ut med han och hämtade nästa häst. Det blev ett sto som fick ridas ut 50 minuter i blandade gångarter, gick finfint! 
Efter stallet blev det hemmavid och började laga mat (bakpotatis MUMS) och undertiden som de var i ugnen tog jag och dammsög överallt och torkade golven. Nu har jag precis ätit och sitter och skriver detta. Härligt med en produktiv dag! 
(null)
(null)


(null)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback