» En go dag!

Kom precis hem efter en riktigt trevlig grillkväll! Och dagen innan idag var väldigt rolig. 

Började med ett halvtimmes pass i paddocken med Ljuffe, första gången på jag vet inte hur länge! Måste verkligen komma igång att rida mer paddock nu. Efter Ljúfur så red jag ett sto i stallet vars matte är bortrest, henne red jag cirka 30 minuter också. Fick igenom de mål jag hade för dagen med henne iallafall så det var kul, samt lärde känna varandra lite. Efter dessa två hästar så drog jag vidare till grannstallet där jag delade en man på en häst där åt en bekant. Och det blev riktigt bra och snyggt på honom. 

Så nu ligger jag i sängen och taggar för attimorgon få rida samma hästar igen som idag. Inte planerat hur jag ska rida men blir nog paddock igen iallafall. 

(null)

(null)

Hade häromdan med mig en handhäst i form av en shettis på turen. Detta är han på bilden ovan tillsammans med Ljúfur. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback