» Tjock häst som rullar fram

Vem kan stoppa mig när jag nara rullar fram.. Den låten går nog på repeat i min hästs huvud just nu, iallafall i mitt huvud nu när jag rider.. så rund och go om magen och småfiser hela tiden, lite rund får man vara i början på sommaren, Me nu måste denna mamman börja träna hästen lite så han både kan äta gräs och se snygg ut. 

Han har fått vila en vecka och bara gå på bete, men började rida honom igen i torsdags, sedan lördag igen och även idag. Han känns bra, lite seg och rund men mjuk. Är väl nu bara när han inte orkar något annat än att lyssna. Efter turen idag åkte kylleran på igen för andra gången. Fick även fixat manen innan ridturen. 

(null)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback