» More to come

Då ska jag ta mig ner till stallet i snön för att fixa så att våra hästar har vatten, höet fixade jag igår så det är redan klart (vi har speciella dagar då vi fixar hö och vatten för vår hage). Får se om jag känner orken för att rida lite, samt om jag har tiden till det. Ska till Olofsbo/Falkenberg senare idag nämligen och vara där över helgen vilket alltid är mysigt att göra ibland.
 
Nu sitter jag bara och hoppas på att jag ska kunna komma upp för backen till stallet då den oftast inte blir så grusad eller sandad under vintertiden tyvärr... Men jag ska gasa lugnt med min lilla bil och hoppas på det bästa, i värsta fall får jag väl ställa mig nedanför backen och gå resten av vägen haha! Men off I go till min häst som nog ser ut som en snögubbe nu :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback