» Ställa tillbaka klockan

Idag vaknade jag av dubbla budskap, först kändes det som att min klocka inte alls ringt och sedan när jag tittade på min digitala klocka som är bredvid sängen så var klockan på 10, och då hade jag ju försovit mig. Trodde jag. Tittade på telefonen och trodde den hade fått sig ett fnatt, men nej. Tiden stod på 9, perfekt! Mer tid för att sova! Inget hästrelaterat, men gött! 

När man väl vaknade i morse så hörde jag regnet vräka ner, usch tänkte jag då. Nu blir min häst alldeles blöt.. Och ja det har ju regnat nu några dagar, så hagen börjar bli lite blaskig (som alla andras hagar för den delen). Så igår blev det att smeta på lite tjära under alla fyra hovar och även på framhovarna. De såg så fina ut, för en stund :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback