» Landi - Sofia och Samba

Tydligen kunde jag inte hitta ett sämre ställe att fotografera på än det jag hittade, och tydligen kunde jag inte heller ta mer kort så jag skulle ha mer att välja mellan utan jag var tvungen att hitta sämsta stället först. Men det är inte lätt att hitta ett bra ställe att fotografera på när man har en häst med sig och man måste hålla koll på tiden då han fortfarande har sadel och grejer på sig då nästa gren skulle vara om en liten stund. Men, jag fick iallafall tre helt okej bilder, inte mina bästa och är inte stolt över dem men det är iallafall bilder. Bilder är kul, och nu har jag i sånna fall sagt mer än 3000 ord ;)
 
 
Vet inte varför jag gillar mer att ta bilder av hästar än på människor och natur och sådant! Det är mer djur (hästar är såklart bäst), då det är mer rörelser och man vet aldrig vad dem kan hitta på riktigt! Men jag vill verkligen fota mer bilder så man får lite mer färdigheter inom hästsportfotografering.
 
Någon som vill bli fotad någon gång? Helt gratis såklart och ni får även behålla bilderna efteråt! :) Hör av er bara!! Men helst då i Göteborgs/Kungsbacka trakten, kan åka längre om jag känner att det är värt det också hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback