» Hästmässan i Borås

 
 
På fredag börjar Hästmässan i Borås som jag funderar starkt på att gå och kika lite på. Aldrig varit på den innan så det hade varit roligt att se om det var något att gå på lite oftare. Då det är islandshästvisning på fredagen så funderar jag på just den dagen, jag måste ju ändå stötta islandshästarna! Mässan hålls i Borås ridhus och håller på från den 11-13 oktober, alltså nu på fredag till söndag denna veckan. Sedan fanns det även en hel del utställare och det är ju också roligt att kika på för att se om det är någonting man glömt till sin samling med massvis av hästsaker.
 
Men vill ju såklart inte gå själv så får försöka tvinga med mig någon eller några för att åka dit. Det tar väl cirka en timme med bil till Borås om jag inte minns fel. Och tur att det är i ett ridhus då det alltid regnar i Borås ;)
Skämt åsido så söker jag alltså någon att få sällskap av att åka och titta! Någon? Fredag, Borås, hästar?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback